Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

25 mei 2013

Vernieuwingen!

Hoera! Vanaf vandaag is mijn nieuwe blog online!

Hoewel nog niet alles klaar is, kon ik niet meer wachten met het delen van dit goede nieuws. Without Elephants heeft een eigen domein en een nieuw, fris uiterlijk.
Vanaf nu zal ik dan ook gaan bloggen vanaf het nieuwe domein. Natuurlijk laat ik deze gebeurtenis niet ongemerkt voorbijgaan, vandaar dat ik zodra de hele site af is, ik een aantal leuke winacties in petto heb.

Neem gerust vast een kijkje op: http://withoutelephants.com/ en laat me weten wat je er van vindt! Tips en bug meldingen worden zeer gewaardeerd.

Als het goed is, wordt bloglovin automatisch overgezet. Dit kan echter wel een tijdje duren, wil je er dus zeker van zijn dat je mijn blog blijft volgen, vergeet dan niet even op het plusje rechts in het menu te klikken. Verder zal ook google friend connect niet worden overgezet. Heel erg jammer, want ik heb een heleboel leuke volgers via google. Als jullie mij willen blijven volgen, zou ik het heel leuk vinden als jullie dat ook via bloglovin gingen doen.

Xx- Céline

1 reacties:

 

Forward