Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

28 januari 2013

January Favorites

Ik deel niet iedere maand mijn favorieten met jullie. Simpelweg omdat ik niet iedere maand zoveel spannende, nieuwe favorieten heb. Deze maand was het echter helemaal anders.  Ik heb deze maand zoveel nieuwe favorieten gekregen dat ik zelfs een kleine selectie heb moeten maken voor dit artikel.


Ten eerste mijn haardonut. Als je haar maar goed zit zeggen we dan. Deze heb ik zo ontiegelijk vaak gedragen afgelopen maand. Het is een stuk beter voor je haar om een donut te gebruiken in plaats van haarelastiekjes en het effect is ook nog eens een stuk meer fashionable. Het mooiste is nog dat het helemaal niet zoveel tijd hoeft te kosten. Ik draai mijn haar gewoon in de donut en hop... klaar!

Dan de pot kokosolie die ik voor kerst kreeg van mijn vriendje. OMG, wat is die structuur heerlijk zeg! Ik verwachtte iets vergelijkbaars als mijn shea butter, maar deze kokos olie smelt een stuk makkelijker dan de shea butter en is ook een stuk "gladder" kwa structuur. De shea butter is heel wat korreliger. Ook dit is weer zo'n heerlijk multitask product. Geweldig voor mijn haren, geweldig voor mijn gezicht, geweldig voor mijn lichaam en je kan er heerlijke toetjes mee maken ;)

Iets wat al heel erg lang op mijn wishlist stond, was het au natural palette van Sleek. Voor mijn verjaardag heb ik hem dan eindelijk gekregen. Sinds ik dit palette heb, gebruik ik eigenlijk vrijwel geen andere oogschaduws meer. Nou moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ik de laatste tijd sowieso erg weinig makeup gebruik. Daar heb ik echt geen zin in als ik om 6 uur 's ochtends op moet staan om de bus te halen. Maar als ik dan de tijd neem voor wat makeup, dan pak ik gelijk naar dit palette. Vooral de meest rechter kleur van de bovenste rij is favoriet. Hij heet Taupe, ookal is hij volgens mij helemaal niet taupe. Mooi is hij wel.

Dan zijn alleen de doucheproducten nog over. De twee reisverpakkingen van the bodyshop douchegels in Aardbei en Satsuma kreeg ik in een paketje voor kerstmis. Het is al erg lang geleden dat ik iedere douchebeurt een douchegel gebruikte, maar ik ben weer helemaal terug. Heerlijk deze geuren. Satsuma gebruik ik als ik een beetje extra energie nodig heb en aardbei is gewoon heerlijk zoet en doet me denken aan vakantie. Van de douchegels van the bodyshop die ik tot nu toe heb uitgetest zijn deze twee geuren mijn favoriet. Ik zat ook te denken aan een "what's in my" artikel over The Bodyshop douchegels. Vinden jullie dat leuk?

Als laatste ben ik helemaal gek van de Ravishing Love bodylotion van Victoria's secret. Toen ik rond de kerstdagen op Schiphol was, kon ik het natuurlijk niet laten om ook een kijkje te nemen bij de onlangs geopende winkel van Victoria's secret. Ik nam daar een aantal heerlijk geurende dingen mee, waaronder deze bodylotion. Pas toen ik hem thuis ging gebruiken, kwam ik er achter hoe geweldig lekker hij eigenlijk ruikt. Hij ruikt heel erg naar zoete snoepjes. De verpakking zegt dat het ruikt naar Blackberry en Violet, dus opzich zou dat heel goed kunnen. Nu heb ik een beetje spijt dat ik de bijpassende bodysplash niet ook heb meegenomen, maar ach, nu heb ik een goed excuus om nog een keer te gaan.

Wat zijn jullie favorieten deze maand?

Céline

4 reacties:

  1. Ik heb precies dezelfde kokosnootolie/vet! Ik vind hem heel fijn inderdaad. En wat wil ik graag dat sleek palette! Ik ga naar Barcelona volgende maand, dus ik hoop dat ze hem daar hebben. Anders koop ik hem wel in Londen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke favorieten! Mijn favoriet is denk ik mijn gelliner van Essence!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke favorieten! Ik ben ook erg fan van de haardonut!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke favorieten! Ik hou van kokosvet (ik heb precies die!), ik heb hem al sinds februari 2012 haha! En hij is maar voor de helft op. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

 

Forward