Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

22 januari 2013

Sale: Meet mijn nieuwe schoenen


Leuke dingen vinden in de winkel is altijd leuk, maar als er dan ook nog eens een flinke korting overheen gaat, is het helemaal feest. Afgelopen week liep ik tegen deze prachtige hakken aan.
Ze kostten nog geen 8 euro dus wat doe je als je niet tussen twee kleuren kan kiezen? Juist, je neemt ze allebei mee. Een paar voor de wat meer zonnige lentedagen en één paar voor wat stoerdere outfits.



Het eerste paar heeft een nude hak en een koraal kleurige bovenkant. Hiertussen zit een dun gouden lijntje. Het andere paar is exact hetzelfde, alleen is de hak hier turquoise en is de bovenkant zwart. De hele schoen, behalve het gouden randje zijn van nep suede.
De hak heeft een hoogte van 11.6 cm en ze zijn gedeeltelijk leer/kunststof.

De sale begint weer tot een eind te komen, dus als je ook nog zo'n paar prachtige hakken wil scoren, dan moet je er snel bij zijn. Ze kosten 7,45 bij van Haren.

Welke kleur vinden jullie het leukst?

Céline

2 reacties:

  1. Waauw die zijn supermooooi! ik wil ze ook hihi. en ik vind de lay out van je blog en je header trouwens ook supermoooi! ik ga je volgen! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

 

Forward