Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

13 november 2012

Voor mensen met gevoelige billetjes.


Laten we het vandaag eens over een intiem onderwerp hebben. Ik vind dat hier geen taboes over horen te bestaan en dat dit een heel bespreekbaar onderwerp zou moeten zijn. Namelijk, onze menstruatie. Vrijwel iedere vrouw heeft hier iedere maand last van en dat voor het grootste deel van haar leven. Heel handig dus, als je die ene week net een beetje aangenamer kunt maken.

Nu wil ik het vandaag speciaal hebben over mensen die heel slecht tegen al die niet goed ademende kunststof kunnen. Ikzelf ben zo iemand. Duurt mijn menstruatie ook maar een heel klein beetje langer dan normaal, dan heb ik zo mijn billen en de hele reutemeteut kapot. Heel erg irritant. Sinds de eerste keer dat ik dit meemaakte, ben ik ander maandverband gaan gebruiken. Namelijk maandverband met aloë vera en camille. De aloë vera verzacht en verzorgt de huid, terwijl de camille de huid rustig houdt.

Ik weet nog, dat ik deze producten voor het eerst in het schap zag staan. " Welke idioot wil er nou maandverband met camille?!" Zei ik toen. Nou moet je natuurlijk nooit het noodlot tarten, want nu ben ik dus zo'n idioot die deze producten koopt.

Idioot of niet, ik ben wel blij dat ik deze producten ben gaan gebruiken. Het duurt nu in ieder geval iets langer voordat mijn huid ontploft.

Voor zover ik weet zijn Naturella en Libresse de enige merken die maandverband hebben die overgevoeligheid en allergiën een beetje tegengaan.

Wat heeft jullie voorkeur als jullie ongesteld zijn? Maandverband, tampons of nog iets anders (divacup oid)

Céline

1 reacties:

  1. Inderdaad een niet veel besproken onderwerp! Ik ga meestal voor Always :)

    BeantwoordenVerwijderen

 

Forward