Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

19 oktober 2012

12 things we learned from movies

Is het jou ook opgevallen dat, zodra mensen in films hun nachtlampje uitdoen, de hele kamer opeens blauw verlicht is? Dat valt mij nooit op als ik zelf in bed lig. Toch handig dan, dat er films zijn om mij dit soort dingen te leren. Dit is niet het enige wat films mij geleerd hebben. Zo leerde ik ook nog dat:

1- Het ventilatiesysteem biedt altijd een uitweg. Door het plafond zakken, is er ook niet bij.
2- Als een vrouw met makeup op gaat slapen, zit het de volgende dag nog perfect.
3- Als je maar hard genoeg rent, ontkom je aan een explosie.
4- Alle bommen zijn voorzien van grote rode klokken, die langzaam aftellen, zodat we exact weten wanneer ze afgaan.
5- Alle auto botsingen veroorzaken een explosie.
6- Tranen, liefde en onschuldigheid wekken alles weer tot leven.
7- Politie agenten eten altijd donuts, net als grensbewakers.
8- Hoe meer mensen op je schieten, hoe groter de kans is dat je niet geraakt wordt.
9- Buitenlanders praten het liefst Engels onderling.
10- Iedereen die wakker wordt van een nachtmerrie zal rechtop gaan zitten en hijgen.
11- Moeders koken iedere ochtend pannenkoeken voor hun man en kinderen, ookal hebben deze nooit tijd om ze op te eten.
12- Slechterikken kunnen niet wachten om hun geweldige plannen tot in detail te delen.

Céline

1 reacties:

 

Forward