Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

2 september 2012

Mijn week #1


  • Deze week was de laatste week van mijn zomervakantie. De laatste "normale" zomervakantie, want vanaf komende week begin ik voor het eerst op de universiteit! 
  • Voordat alle drukte weer begint, was dit dus ook de week dat ik weer lekker aan het bloggen geslagen ben. 
  • Verder was dit de week dat ik eindelijk hardloopschoenen ging kopen. Vervolgens bleken ze overal uitverkocht te zijn :( Zijn die nike free's dan echt zo'n gigantisch grote hype?
  • Ondanks dat ik nog geen hardloopschoenen had, liep ik toch mijn eerste 11K. Hier ben ik stiekem best trots op. Deze kilometers liep ik in ongeveer 76 min, wat ik een hele redelijke tijd vond.
  • Als laatste was dit natuurlijk de week dat ik mijn rijbewijs haalde! Ik was echt heel erg zenuwachtig. Ik hoopte echt dat mijn voeten niet van het gaspedaal zouden aftrillen. Gelukkig ben ik niet overreden en ben ik geslaagd! 


Hoe was jullie week?

Céline

0 reacties:

Een reactie posten

 

Forward