Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

9 september 2012

Mijn week #2


  • Deze week volgde ik mijn eerste colleges en was ik dan ook iedere avond doodmoe van alle nieuwe ervaringen en verplichtingen.
  • Ook haalde ik deze week mijn rijbewijs op en reed ik voor het eerst alleen rond in een auto. Verder reed ik ook voor het eerst een langere route over de snelweg en heb ik voor het eerst in het donker autogereden.
  • Als laatste liep ik deze week mijn eerste hardloopwedstrijd. Aanvankelijk zou ik de 10 kilometer afstand lopen, maar vanwege een blessure van mijn "looppartner" en vanwege de lange en vermoeiende week, besloten we uiteindelijk de 5 kilometer te doen. De hele route was over een zandpad, eerst bergje op en toen weer bergje af. Aangezien ik gewend ben om over asfalt te lopen, viel dit nog bestwel zwaar. Uiteindelijk liep ik de 5 kilometer met een flinke eindsprint uit in 33:50 minuten.
  • Ooknog hardloopgerelateerd, kocht ik deze week mijn eerste paar hardloopschoenen. De nike free's.


Hoe was jullie week?

Céline

0 reacties:

Een reactie posten

 

Forward